Je kunt Reinout of Ferenq (Duikeend) vragen het eruit te splitsen.
Een speciaal tijdslot voor mannen met rugzakken en fototoestellen die er uit zien als een kanon (ook te gebruiken om kijkers van een baantje uit elkaar te drijven) lijkt mij wel wat. Dan kunnen ze elkaar gaan irriteren
Ik voelde me tot nu erg gereserveerd om te reageren maar doe het dan nu toch maar even...Als je naar Miniatur Wunderland wil, om maar even wat te noemen, moet je ruim op tijd reserveren voor een bepaald tijdslot anders heb je grote kans dat je niet eens binnenkomt. Heb ik nog nooit iemand over gehoord.Nu plan je vooraf je trip, weet je hoe laat je naar binnen mag en ineens is het huis te klein. We zijn wel héél goed in zeuren hè? We zijn modelbouwers, maken dingen op schaal. Maak het probleem eens kleiner dan de mug als olifant voor te stellen...
Tijdslot in het hier gebruikte verband komt uit het Engels.
Tijdslot is je lot die je weet na het verstrijken van een bepaalde tijd.Stephan.
Hoe moet je een tijdslot regelen i.c.m. voordeelbon uit de voordeelgids van de Postcodeloterij?Dat is een papieren bon die je kennelijk moet afgeven bij de kassa. Maar hoe kom je dan aan een tijdslot?Bor
Is het echt Ontrax met één x?