Algemene vraag: kan ik binnen het forum ook zoeken? ik neem aan dat bovenstaande al vaker in het forum besproken is.
Geeft de decoder ook aan als het spoor weer vrij is
* Moet ik de geïsoleerde rail aan het begin plaatsen meteen na de wissel of kan dit ook elders op het rode spoor?
@mugsmokkelNa vorige draadje ging ik verder met het uitdenken van de beveiliging van o.a. dit soort kopspoortjes.Dat bracht me uiteindelijk tot dit idee Bas
Deels wel, je kan gewoon in google een zoekterm zoeken zoals "blokken Rocrail" en dan er achter tikken site:beneluxspoor.net. Dat forceert google te zoeken op bnls.
Als je ook nog automatisch wilt gaan rijden (dus baan/centrale koppelen aan PC met een programma als rocrail, itrain en/of koploper (zijn er nog een paar) dan zou ik me eerst eens inlezen in gewenste programma om te kijken wat hierin mogelijk cq vereist is in de detectiepunten in een blok.Gr Frank
Rij je alleen met treinstellen ?Je kunt met dit ontwerp van schaduwstation alleen maar vooruit er in rijden en er achteruit weer uit. Is dat de bedoeling ?