Ik heb 2 dagen (met extreem veel plezier) op de beurs gestaan met de kraam van een goede vriend, ook mijn naasten ruiken niks (en we stonden vrij dichtbij de hamburger stand)
Mogelijk werkt het met hamburgerlucht dan net zo als met geluid. De één hoort hoge tonen wel, de ander niet..Anderzijds, vorig jaar rook ik er wel wat van, maar vond ik niet overdreven erg, dit jaar rook ik er niks van.Het is jammer dat dit zo de nadruk krijgt.Het niveau van de handelaren is in Zutphen bovengemiddeld hoog, ten opzichte van wat je gewoonlijk op regionale beurzen aantreft. En ik heb mensen gesproken die modellen voor belachelijk lage prijzen hebben weten te bemachtigen.. bijna diefstal
Over de braadworst kan ik niet oordelen.
Vraag me wel af wat dat dikke groene ding daar doet.
Helaas is die lucht van hamburgers met uien niet overdreven! Kijk maar naar de andere postings.Op de beurs van 2023 denk ik alleen maar even aan mijn jas.Ook waren er vorig jaar demo banen waarvan de eigenaren een half jaar later nog last hadden dat hun baan naar vieze lucht rook.Dat is gewoon jammer want met een behoorlijk afzuiging (nu was er weer geen afzuiging) was dit probleem geen probleem geweest. Misschien volgend jaar? Zo ja dan kom ik weer