In al de loks die de afgelopen maanden heb voorzien van decoders (door de winkelier) van ESU. Dus daar kan het niet aan liggen. De enige twee loks die de Ecos wel herkend zijn de twee die de Houtloods erin heeft gezet toen ik de ecos kocht in 2022. Vanaonod ook 5 N lokjes geprobeerd van een clublid, ook die worden niet herkend
Leuk, maar dat was mn vraag niet. En de IB ligt al sinds 2022 bij de vuilnisman, dus...
Ook geprobeerd, werkt ook niet
Allemaal geprobeerd, ecos blijft zeggen 'geen lok op het spoor'
Best ? ? ? ? ? ? ? (heb jook een naam?)Ik wil je best wel op weg helpen, je bent hier (Nijkerk) van harte welkom.Via het forum uitleggen gaat niet, je moet het zien dan is het een appel en een ei.
Als Railcom op de decoder en in de Ecos aanstaat melden ze zichzelf aan
Dus wat doe ik verkeerd? Wat ik wel weet dat ik baal van de aanschaf beter weer een nieuwe IB had kunnen kopen. Nooit problemen mee gehad
Snap dat je baalt dat die van jou niet werkt maar: als je een geleende ecos hebt staan die wel werkt is de logische stap toch om de 2 centrales naast elkaar te zetten, een kop koffie te pakken en vervolgens alle instellingen te vergelijken?
Ik krijg de indruk dat de centrale niet goed op de rails is aangesloten.Als je handmatig een loc + adres + protocol invoert dan moet die gewoon rijden.Als je een loc op het programmeerspoor zet dan wordt de decoder gelezen en geschreven.