Maar je kunt ze ook in een doosje kopen naast de knipperlichtvloeistof
Mijn profiel is redelijk anoniem omdat ik o.a. zakelijk en privé gescheiden wil houden en sowieso de policy heb zo min mogelijk persoonlijke info het internet op te gooien. Zo kan iedereen zijn redenen hebben een alternatieve naam te gebruiken of wel/niet zijn/haar woonplaats te vermelden.
Ik heb eens 2 Lima ICR rijtuigen voor een prikkie overgenomen. Dat spul reed voor geen meter, kwam geen enkele keer een fatsoenlijk rondje over mijn baan. Bleek toch ergens aan geknutseld te zijn. Uiteindelijk zelf verkocht (wel eerlijk geweest...) en nieuw spul gekocht wat wel goed reed.
Dat is ook lastig, maar je kan ook zonder te rijden wel e.e.a. aan een model zien. Hoe ziet de doos eruit? Is deze erg gebruikt, dan is het niet waarschijnlijk dat de loc er altijd in heeft gezeten. Hoe zien de wielen eruit, is er extra gesmeerd etc. zitten de losse onderdelen er nog los bij of zijn deze er (ruw) aangeplakt? Dat geeft ook (voor mijn idee) aan of iemand voorzichtig is geweest met een model, of het meer als speelgoed ziet.
Hoe denk jij erover als bijvoorbeeld een koppeling mist in de doos? Is dat dan meteen een nee?