Kun je het plan spiegelen over de horizontale as? En dan bedoel ik beide niveau's. Je zou dan van het lichtgrijze spoor een containerterminal kunnen maken
Ik zou dat overloopkruis niet in de vrije baan leggen. Dat wordt zo nooit toegepast. Als je persé op de vrije baan wilt overlopen, leg dan een paar normale overloopwissels neer.
Ik denk dat ik daarmee zo'n 60cm in hoogte wil overbruggen.
Aan de achterkant heb je op de bovenverdieping een extra opstelterrein met vier sporen dat verborgen is. Hoe ga je daar bijkomen met de diepte van 120 cm? Dat geldt overigens ook voor de sporen in het schaduwstation onder.
Ten tweede zeg je vooral wat met goederen te willen doen, maar is het station alleen op personenvervoer ingericht. Ik zie geen goederenloods of industrieaansluiting die tot gevarieerd goederenverkeer uitnodigen. Wil je alleen langere goederentreinen af en toe langs laten komen, zonder verdere rangeeractiviteit?
Het bovenste uithaalspoor bedient alleen de twee korte perronsporen. Wat is daar de functie van? Wil je daar ook lokwissels uitvoeren?
Met N-spoor deze hoogte overbruggen kan natuurlijk, maar heb je ook nagedacht hoe lang treinen bezig zijn om omhoog en omlaag te kunnen? 1 wenteling is al 264 mm
Met een blok per ronde heb ik er 12 omhoog en 12 omlaag.
Ik weet natuurlijk niet hoe je totale zolderruimte er uitziet, maar gezien je wensen: zou het ook mogelijk zijn een rondlopende baan langs de wanden te maken en deze vanuit het midden te bedienen? Dat zou op zich wel de meeste en mooiste rijlengte kunnen creëren.