Ondertussen is Ronald Halma in gesprongen met zijn nieuwe spoor 0 baantje in de plek van Steef die er niet kan bij zijn om persoonlijke redenen.Foto's zijn daar nog niet van, 't ding heeft zelfs nog geen naam, dus ook voor ons een grote verrassing.
Voor mij ook Alle gekheid, komt goed en ik zal zorgdragen voor een waardige en mooie inzending! Alvast dank!
Deze MTD-club-expo is vanzelfsprekend niet 1 op 1 te vergelijken met de voorbije MSM-Wieze.Maar MTD weet steeds een gezellige & boeiende tentoonstelling te verwezenlijken. Tot dan, 19 + 20 dezer ....
Steef, ik ben er ook benieuw naar .... maar geef Ronald het voordeel van de twijfel en de wetenschap dat hij ons niet met een lege plek laat zitten. Goed dat je dat weet en rond verteld. We trachten elk jaar een volledig andere tentoonstelling recht te zetten.Ter informatie: 1/3 van de banen in Wieze was al bij ons op bezoek geweest
Je baan af? Dat wil ik wel meemaken...... en anders maak je er een demobak van
Steef, ik ben er ook benieuw naar .... maar geef Ronald het voordeel van de twijfel en de wetenschap dat hij ons niet met een lege plek laat zitten.
Foto's zijn daar nog niet van, 't ding heeft zelfs nog geen naam, dus ook voor ons een grote verrassing.
Een beetje meer vertrouwen mag wel hoor.... wacht af en kijk zaterdagmorgen.Sticker is vanmorgen besteld: "Portland ID, OR" ID staat voor Industrial District.