Zekers! Gewoon met wat flexjes en wissels en/of uitgeprinte exemplaren Ik ga volgen! Als je advies nodig hebt staan we voor je klaar
Ben er nog steeds niet helemaal uit welk railmateriaal ik wil gebruiken. PECO lijkt aantrekkelijk vanwege verkrijgbaarheid hier in NL, maar op de beelden die ik kan vinden en kan bekijken op mijn iPhone vind ik de details op de bielzen erg minimaal lijken. Daarbij zou ik dan graag voor de code 70 willen kiezen, maar dat is ook slecht leverbaar volgens mij. Een goed alternatief zou dan Walthers of Micro Engineering zijn, maar deze laatste is al bijna niet meer leverbaar en de eerstgenoemde alleen in code 87 en miet ook nog eens worden geïmporteerd uit de VS. Gelukkig heb ik nog tijd genoeg om te beslissen zolang ik geen vastgelegd baanplan heb.
Code 87 bestaat niet Walthers? Zou het niet doen, gebaseerd op Shinohara en is het in mijn optiek net niet. Ga gewoon voor de code 83 van Peco, die is echt US georiënteerd en ziet er gewoon goed uit. 70 hebben ze ook en dat zou inmiddels leverbaar moeten zijn.