Wat betreft het straalgrid voor de daken , Badger heb ik ook wel gebruikt, maar het daken grid van Maykel is net zo fijn en misschien nog fijner maar denk ik wel goedkoper.
Mooi hoor! Koppel je ze met de imitatie schroefkoppelingen uit de etsplaten van MK?
Dank allemaal! @Rob, ik gebruik daar Badger straalgrid voor. Dat is de fijnste die er is en een stuk fijner dan die van HBM.------------------------------------Volgens mij is het dan tijd om aan jullie het eindresultaat te laten zien:Ik heb ene poging gedaan om het op mijn nieuwe diorama te fotograferen. Dit is een overblijfsel van de bekende cursus bij Benktink. Momenteel ben ik hem aan het verdubbelen. De trein van zes rijtuigen past er echter niet volledig op. De D. Op deze rijtuigen zitten de nieuwste decals van MK. Dit kwam omdat er in eerste instantie helemaal geen decals bij zaten. In dat opzicht is de service van Maykel áltijd goed. Je hebt soms alleen wat geduld nodig . Deze decals zijn aanzienlijk strakker en mooier dan de oude prints van Maykel. Maar wees gewaarschuwd, ze zijn ook onwijs kwetsbaar. Voordat je het weet zit er schade op de inkt. Zelfs een satéprikker kan al schade veroorzaken aan een letter/cijfer bij het positioneren op het model. Goud en zwart hebben daar het meeste last van. Dat merkte ik ook al bij de decal opschriften van de Mat '36. Ik denk dat ik de volgende keer een heel dun waasje blanke lak op het velletje spuit voordat ik ze verwerk. Dan is het iets beter beschermd. De AB4Twee C5-jes zonder zijramen. Twee C5-jes met zijramen. Groet, Mathyn