kreditkaart, vooruitbetaling of op nachname ( op rekening)Levering vrijwel altijd uit voorraad omdat veel van de items speciaal voor de DB gemaakt wordt.Volgens de AGB 2 dagen na orderingave.
Deze winkel stond ook op de intermodellbau in Dortmund. Hier heb ik het genoemde rijtuig in een vorig jaar gekocht. Dit jaar zag ik hem niet meer liggen op de stand. Groeten David
Op de beurs verkopen ze meestal veel "oude" modellen voor een hele leuke prijs.
Een creditcart heb ik niet en ga ik ook nooit van mijn leven aanschaffen.
Maar een vooruitbetaling kan altijd.Ik hou daar eigenlijk niet van.Ik doe liever aan een accepgiro.
Andere tip; PayPal. Kun je koppelen aan je bankpas tegenwoordig, en is gegarandeerd veilig.
Hallo,Ik doe ook niet aan internetbankieren.Ik doe nog alles met de hand en handtekening.En ik zal ook nooit aan internet bankieren doen.Dus hackers, bij mij loopt het spoor dood Groeten.Martin Nuija
Dirk, internetverkeer gaat inderdaad in blokjes. Maar niet blokjes van 4 xxxx .... Die pakketjes zijn wel wat groter !
Ik doe ook niet aan internetbankieren.Ik doe nog alles met de hand en handtekening.En ik zal ook nooit aan internet bankieren doen.
Martin van mij mag je hoor maar zeg nooit nooit.....Als jij over 50 jaar 68 bent heb je heus een creditcard en bankier je echt via internet zoals de meeste oude van dagen zoals ik nu al doen.