Ook om dat goed te laten uitlijnen bestaan enkele simpele trucs, Hans.GroetenHendrik Jan
De megabiels verbind je inbreng met de overige inbrengen, en kan slechts sporadisch worden gecontroleerd. De midibiels is voor je eigen gepruts, en kan je zo vaak je wil aanpassen
Laat ik dit nou ook kunnen met mijn Fremo modules
Hallo Richard,Dit is eerder een volgende stap, in plaats van een gedwongen verhuizing.Bestaande megabiels die de correcte maat hebben, kunnen gewoon gebruikt blijven worden.De 2 grote voordelen zijn de maatvastheid en het vervallen van de noodzaak te solderen.Bij netjes monteren zal er niets over de rand van de BB steken, waardoor geen extra maatregelen nodig zijn om de rails te beschermen tijdens transport.Hopelijk werkt dit in de praktijk net zo goed.De wijze van hoogten instellen blijft gelijk: schuif er naar behoefte een vloeitje of een bierviltje onder.Groet,Tjalling
Dit is het antwoord wat ik zocht.Mooi verwoord Tjalling! De rest over prijzen (afzetters), ik maak ze zelf goedkoper of heb mijn bronnen en ander gezemel is ouwe koeien uit de sloot halen waar niet om gevraagd wordt.Niet meer doen dan!! Meneer Smit!!
Voor alle duidelijkheid:De megabiels zit op de overgang Black Box-black Box.De overgang Black Box-inbreng ligt in het zicht en verdient een optisch betere oplossing.Maar dat valt buiten het bestek van dit draadje.GroetenHendrik Jan