Maar maar zes ICRmh's. Dus brengen ze een stam uit die eerder reed dan 2019.
Ik vraag me ook een beetje af wat de toegevoegde waarde is van een nieuwe 1000. Het enige wat ik zie, is dat Piko bezig is om Roco verder uit de NS markt weg te drukken, gezien de modellen die er tot nu toe zijn verschenen. Maar even terug naar de aangekondigde 1000: waarschijnlijk zal ie kloppende stroomafnemers krijgen, kloppende luiken aan de zijkanten, frontseinen die rond - en voorzien zijn van lampringen, lantaarnijzers op de bufferbalk en het geluid van de Zwitserse Ae4/6, waarop de machine destijds is gebaseerd. Maar ik betwijfel eerlijk gezegd of de Nederlandse modelspoorders nu massaal z’n Roco 1000’en gaat dumpen om in mei 2024 een Piko exemplaar aan te schaffen. We’ll see.Rob
Ik had liever iets gezien wat er nog niet is, bijvoorbeeld een NS 450 of NS 2600(/800).
De DE18 Vossloh is ook interessant. Is dat niet basis van de NMBS 77/78'ers ? Komt dan misschien binnenkort de juiste variant uit hiervan.
Weet je het zeker? Ik zie toch echt 7 verschillende artikel nummers, genoeg voor een SW7
Het zijn er 6. Het 7de artikel nummer is de wisselstroom stuurstand.