Even heel ander vraagje:Hoe krijg je de kap er eigenlijk af?
(Op de site van Lenz adviseert men daar niet aan te beginnen, maar indien nodig de loc dan ter reparatie op te sturen. Dat laatste was ik dus niet van plan...)
Vier schroeven aan de onderzijde los maken, de trap voor op de huif los klikken en dan voor de kap iets optillen en iets naar achteren schuiven dan klikt hij los en kan je de kap eraf tillen.
5mm is nog best beperkt op wissels. dus 10mm zou op zich wel mooi zijn.En je ziet aan de snelheid waar hij mee rijd dat bij een hogere snelheid de afstand groter wordt.Bij mij moet die met hele lage snelheid over wissels, en dan is hij best even bezig om die 10mm te overbruggen.Je zou dus niet zo zeer naar afstand, maar meer naar tijd moeten kijken. Hoeveel sec kan hij door blijven rijden.
Goed om te horen!De (kwetsbare) smeerpomp los te moeten halen, daar zag ik het meest tegenop. Hoeft dus niet
Ja, met 2 goldcaps blijft er meer capaciteit over, maar wordt de spanning ook lager