En grote reden om dan andere dingen aan te kopen die dit niet doen.
ik ga af op wat DB vermeld : Works as designed
Even afwachten of Karst dit topic ontdekt. Hij kan er uitsluitsel over geven.
Misschien helpt het om Karst een persoonlijk bericht te sturen in plaats van afwachten of hij dit "ziet".Ook is een mogelijkheid om na te vragen bij de winkel waar je de schakeldecoder hebt gekocht, die hebben ook hun contacten met hun leverancier/de maker.
Een probleem, of gewoon een beetje irritant, de startpositie van de wisselmotoren.
compliment voor de bedenker van de yd8116, zeer instel vriendelijk, vooral met de yd9100
vraag: Doe ik iets fout? mis ik een instelling?
Ik heb hetzelfde. De decoder zet de wissels altijd terug naar een 'normaalstand', ongeacht hoe je wissels achterlaat voordat je de stroom eraf haalt. Ik gebruikt trouwens ook een ECOS icm dezelfde decoder. Ik vind dit ook zeer irritant, maar dit is works as designed voor zover ik weet.
met het programma koploper kan je dat nog opvangen bij de start (doe ik steeds) maar dat is niet de bedoeling.
Ik ben erg blij met yamorc
dat is pas echte service en betrouwbaarheid.Een groot voorbeeld voor anderen.THX Karst en we kunnen weer gerust reklame maken voor je uitstekende producten en ondersteuning want velen vragen er naar.
Hoe had je dit probleem toen aangemeld?Via het Ticket systeem op de website van YaMoRC?Bert