Je kunt toch aan de hand van het artikelnummer het dan zelf even opzoeken op de site van de fabrikant?
Als ik dat zeg krijg ik ruzie
Ik ben zelf bijvoorbeeld niet goed van analoge besturing af te houden ook al is het totaal achterhaald.
DCC is al een oud protocol welke maar in één richting praat, MFX is een veel nieuwer protocol wat in 2 richtingen kan communiceren, hier kan veel meer mee dan nu word gedaan!
Oftewel, DCC of MFX is voor velen toch vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur.
het zegt naar mijn idee meer over de persoon die dit zegt
Dus vergelijkbaar met de discussie tussen Linux en Window
DCC is een protocol dat continue verder ontwikkeld wordt. Dus wat is oud? Vergelijk je een DCC decoder uit de begintijd met MFX nu, dan is DCC verouderd. Vergelijk je een Ford uit de begintijd met Opel nu, dan is Ford verouderd. Maar het is ook een vergelijking die weinig hout snijdt. Zet in DCC de Railcom optie aan, en het praat ook terug.Oftewel, DCC of MFX is voor velen toch vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur.
sws Linux, maar veel spelletjes werken er niet op dus heb ik alsnog windows *Ik ren nu ook snel weg*
ze rekken DCC op...
MFX en DCC(waarom je MM erbij betrekt ontgaat me een beetje) kun je gewoon door elkaar gebruiken.