Wat een cynisme. Verlaat dit land zou ik zeggen en vestig je daar waar het allemaal toppie voor elkaar is. Ik ken wel een paar van die landen waar alles van staatswege is georganiseerd.
Oh dus als je het ergens niet mee eens bent, moet je maar meteen dit land verlaten?
Ja uit de reactie van Ben lijkt het of de realiteit van comfortabel reizen nog niet helemaal is geland. Is natuurlijk een filerijder en heeft geen spoorse ervaring.
Dat is ook cynisch, Ben.Ik heb nog even op de website van Ariva gekeken welke lijnen het dan zijn. Ze willen dit gefaseerd doen.2026:Hoofddorp - Amsterdam CentraalApeldoorn – EnschedeEindhoven – HeerlenLelystad - Zwolle2027:Amsterdam/Den Haag – BrusselZwolle – Utrecht2028:Zutphen – WijchenArnhem – DordrechtArnhem - Ede-WageningenDen Bosch – DeurneWeert - Tilburg Universiteit2029:Vlissingen – BredaDordrecht – RoosendaalDen Haag Centraal - Dordrecht2031:Utrecht - Almere CentrumUtrecht – HoofddorpRhenen/Veenendaal - Breukelen/Amsterdam CentraalDen Bosch/Tiel - Woerden/GoudaUtrecht - Baarn2032:Amersfoort Vathorst - Amsterdam CentraalLelystad Centrum - Den Haag CentraalAlmere Oostvaarders - Amsterdam Centraal2033:Uitgeest - Rotterdam CentraalAmsterdam - Zandvoort aan ZeeAmsterdam Centraal – HoornDen Haag Centraal - HaarlemBron: https://over.arriva.nl/ons-nieuws/arriva-dient-voorstel-in-bij-de-acm-voor-het-rijden-van-26-treinlijnen-in-open-toegang-vanaf-2026/Wat er dan in 2030 gebeurt?
Het ‘probleem’ is dat we het in Nederland nu juist goed voor elkaar hebben.