NS 1710 met DD AR te Uitgeest by Sporingerdam, on FlickrDe 1710 liet zien dat ie sneeuw prima aan kon.
De sleutel is toch op de persoon? Dus als het goed is is er één sleutel per trein. In Zwolle zie je vaak dat de machinist die de trein overneemt zijn de sleutel geeft aan de machinist die de trein verlaat. De sleutel van de vorige machinist blijft dan in de trein om zo opnieuw "opbouwen" te voorkomen. Nieuwsgierig als ik ben vroeg ik dat een keer aan een machinist.
Dus dan kan de stuurstand een meter of 100 verderop de locomotief weer opstarten op batterijstroom?
Werden die ICRm stuurstandrijtuigen eigenlijk veel gebruikt als stuurstand? Ik kan mij niet herinneren dat hier in de buurt (regio Eindhoven) te hebben gezien. Wel in de trein over de HSL maar daar werden ze niet als stuurstand gebruikt.
Ik zie geen lichten maar gezien het feit dat de stuurstand op het rechter spoor rijdt en qua tijd van de foto eerder komt dan de 1764 moet die stuurstand hier daadwerkelijk gebruikt zijn als stuurstand met de 1764 duwend achteraan.
De 'Blokjesloc' is toch de 1832?