Wat ik me dan wel afvraag, het wachten is alleen nog op de printplaten. Waarom zie we dan al niet gespoten kappen liggen van de SLT maar enkel de kale 3D prints?
omdat we niet weten of de kappen daar voor nog aangepast moet worden.Dan moet je denken aan kabelgootjes, klemmetjes, houders voor de printplaten, en wat ook weten we nog niet welke leds er in komen.Het maken van de kappen is niet spannend. Mooi 1 geheel maken waar alles mooi is weg gewerkt is wat lastiger.En zou zonde zijn alea we nog veel moeten doen als de kappen bedrukt zijn.
maareh je tekent toch je printjes aan de hand van je kappen? Je kunt je kap toch niet innees 10mm breder maken
klopt. Maar ik print liever nieuwe kappen dan wanneer ik nieuw kappen en alles op nieuw moet laten drukken.
- Er is nog niets te tonen, maar levering volgt over een paar maanden- Er is nog steeds geen info over wat je dan precies koopt voor die 1350 (duurste versie). Niet over de aandrijving, de techniek, niks. Behalve 3D.- De site is niet echt juist of volledig. Iig, er lijkt gewoon gecopy-paste te worden van hun grote modellen. Wat betekent 'vormvast', 'spatwaterdicht', 'na nat rijden droogmaken'?- Er wordt al sinds 2018 aan gewerkt blijkbaar, maar nog geen voorbeeld te zien?- je moet blijkbaar bellen om alle informatie te krijgen, maar die komt niet hier terecht, ook niet via de gerustgesteldee klanten?
Ik heb hier wel een foto van de opbouwende printplaat.