Je geeft aan dat het feitelijk een pseudo hobby is van je naast je treinenbaantje en het helemaal niet de bedoeling is er veel geld mee te verdienen. Maar je algemene voorwaarden tellen 22 pagina's en van elke transactie strijk je 8% op lees ik.Die site runnen is gewoon een bron van inkomsten, daar is niets verkeerds aan maar zeg dat dan gewoon. Je zult mij er niet tegenkomen overigens maar dat terzijde.Gr, Ben.
Voor ons is het een pseudo hobby naast onze eigen modelbaan.
Ik spreek me niet uit of een extra veilingsite echt nodig is. Ik zal af en toe wel eens komen kijken of er voor mij iets interessants kan op staan.Persoonlijk vind ik de layout nogal brut. Die mag zeker nog wat bijgewerkt worden.Bv:- de filters bovenaan de pagina (merken, schaal, de vlaggen) mag gerust wat fijner- linkse sidebar tekstgrootte is buiten proportie tov de rest van de site- de onderdelen van een item (foto, klok, titel, bied knop) voelen niet aan als één blok, steken ook niet af tov de achtergrondIk heb het liever wat minder schreeuwerig. Zelf ben ik iets aan het bouwen om mijn treinen (en later ook alle extra's) te kunnen bewaren en weer te geven op een overzichtelijke manier.Ziet er ongeveer zo uit:Het is maar een voorbeeld, mijn tool is geen veiling site en niet gemaakt met WordPress.
Het is niet een extra verkoopkanaal van Domburg Train Support? (waar niks mee mee zou zijn overigens)