Is 4 x DD-AR rijtuigen dan langer dan 3 x DD-AR rijtuigen + DD-AR motorwagen? Die 1700 hoeft niet langs het perron te passen.4 bakken is sowieso niet heel veel in mijn deel van het land (Den Haag e.o.), zelfs op stoptreinstations.
Het begon goed in dit aardige fototopic met heel veel mooie en bijzondere fotobijdragen van 1700's, al of niet los of in een trein. Maar het gaat zoals zo vaak over in veel off-topic gepraat, beetje jammer vind ik.
Het gaat dus niet om één compositie DD-AR, maar om 2 composities. En de nuttige perronlengte is tegenwoordig in de meeste gevallen 270m.
Jouw waarneming van die twee V-IRM treinstellen, is duidelijk een grote uitzondering wat hoogstzelden voorkomt. Het achterste stel was al afgesloten en dus niet voor reizigers toegankelijk. Dergelijke situaties wil je echt niet elke dag of elk half uur......
Ik denk dus niet dat perronlengte hier doorslaggevend was. Maar wat wel weten we dus niet
Kleine verontschuldiging van mijn kant want ik ben daar wel in aanzienlijke mate verantwoordelijk voor in dit geval. Maar lijkt me hier geen ramp omdat je makkelijk door kan scrollen naar de foto's zonder de fotoloze lappen tekst te hoeven lezen.