HiEr worden geen draadjes verwijderd, eea cf de voorwaarden van het forum. En of jij vertrekt, vanuit BNLS hoeft het niet. Ik heb net aan Andre een pb gestuurd, die mag ie met jou delen.Waarom stuur je dan mij er geen eentje, beetje raar dit.Dat gezegd hebbende, wat je doet is hardstikke mooi. Maar tegelijkertijd kies je ook een onderwerp uit dat niet overal de handen op elkaar krijgt. Dan kan je verwachten dat daar, tot in lengte van dagen, weerstand op komt. Daar heb je dan mee te dealen, alles binnen het betamelijke. En binnen de grenzen die BNLS daaraan geeft. En ja, we houden rekening met de sensitiviteit van mensen, maar ook met jouw behoefte om de mooie dingen die je maakt te delen.Ik hoef me niet te laten beledigen door mensen die dit tijdperk niet waarderen, daar hoef ik zeker niet mee te dealen.Jullie zien de helft niet en bagatelliseren de helft, simpelweg omdat je er geen weet van hebt wat er met pb-tjes en mail gebeurd.Daar kunnen jullie niks aan doen, maar ons wordt verder niets gevraagd.Dus laat ik heel duidelijk zijn, niet alleen aan jou, maar aan iedereen die hierboven verongelijkt reageert: Daar waar het een representatie is van een tijdperk en gerelateerd is aan (model)spoor, heb je wat BNLS betreft een podium hier. En dat BNLS dat podium geeft maakt dat je je aan de regels en aanwijzingen van BNLS houdt. Dat zijn de spelregels. Ik wil dus dat dit podium van mij weggehaald wordt, in ieder geval alle foto's die ik gemaakt heb, die zijn qua rechten nog steeds van mij. Mochten er nog opmerkingen zijn naar aanleiding van dit bericht, dan graag per PB. Het heeft geen zin dit mooie draadje te vervuilen
Idd Ed maar ehm ene Eelco schijnt het ook goed te kunnen dus laten we hem niet vergeten ☺️👍🏻Gr Robin
De geplaatste berichten en de account zullen niet worden verwijderd.