Kijk hier: https://youtu.be/q3Q9xH9z4GQ Heel duidelijk.
Vervangt deze upgrade alleen de wifi-gerelateerde software in de DR5000, of wordt alle software in de DR5000 vernieuwd?
Toen bleek dat de oplossing ( 6 Protokollen gelijktijdig over LAN/WiFi, WebServer in het moduul voor de configuratie, WiThrottle als nieuw protocol etc. etc ) in de nieuwe centrale veel mensen aansprak, heb ik besloten de software en firmware die al geschreven was voor de YD7100, terug te porteren naar de DR5000 hardware…. En dat komt dus nu ten goede aan de mensen die al tijden op deze functionaliteit zitten te wachten en deze upgrade nu kopen kunnen.
Over de DR5000 lees ik e.e.a. over problemen met de Lenz-X-bus en de Roco-bus, worden dat soort problemen nu ook opgelost?
Wordt met de upgrade ook bv het bevriezen van de X-bus opgelost? Of de andere eerder genoemde punten.
bevriezen van de Xbus
Ook langdurig met een lokmaus2 getest? En met Lenz regelaars?Die van mij houdt na een paar minuten spelen met lokmaus 2 op .. Mvg,Bas
Geen idee,De lokmaus 1/2 staat niet op mijn lijstje om te testen of te ondersteunen.Getest en ondersteund worden MultiMAUS en diverse Lenz LH regelaars.Grtzz,Karst
Ik denk meer dat het een langzame acceptatie zal worden dat de ondersteuning van Lokmaus gaat verdwijnen. Zelfs Roco ondersteund het niet meer op de Z21.Geen fabrikant zal daar tijd en energie insteken omdat het geen courant artikel meer is. Hoe vervelend ook voor de gebruikers ervan.
Net als Veroniek zou ik denken X-bus is X-bus
Ik ben het met je eens dat Xpressnet een verouderd protocol is
Ook langdurig met een lokmaus2 getest? En met Lenz regelaars?Die van mij houdt na een paar minuten spelen met lokmaus 2 op ..
Geen idee waar jullie het over hebben. Misschien X_bus problemen in 1.6.x ?? Mijn testers hebben in de nieuwe Firmware geen bevriezen van de Xbus gemeld.