Op het moment dat PB met de ICR kwam was het mij duidelijk dat er ook een koploper zou komen.De geknikte wagenbak is er al. De directeur van PB Models heeft jaren lopen zeuren in Goppingen voor een koploper-3. Daar was men doof voor. Daarom nu ook de cynische reactie op de aankondiging van Marklin.
Op het moment dat PB met de ICR kwam was het mij duidelijk dat er ook een koploper zou komen.De geknikte wagenbak is er al. De directeur van PB Models heeft jaren lopen zeuren in Goppingen voor een koploper-3. Daar was men doof voor. Daarom nu ook de cynische reactie op de aankondiging van Marklin.Helaas krijgen we nu dus weer een dubbel ontwikkeling terwijl een SLT/SNG/Flirt er helaas niet is.
Valt me wel op dat DDZ zelden in wensenlijstjes voorkomt
Klinkt logisch.Detailvraag: is een ICR bak wel zo vergelijkbaar met een ICM deel?Koen
Economisch natuurlijk niet erg handig. Eerst de ICR die PB ongetwijfeld met een grotere marge had begroot. Nu de koploper. Mensen dial een trix/Marklin stel hebben zullen er een3 delige van /matrix bij kopen en niet een van PB-Models. hopelijk gaat dat financieel goed komen bij PB-Models.....
Wie wil er ook zo'n lelijk hok op zijn baan? Als er één treinstel qua uiterlijk wel verziekt is door de Haarlemse "designers", dan is het DDZ wel......Jeroen
Volgens Modeltreincenter komen er vier fabrikanten met ICM…