Inmiddels is ook bij exacttrain de ICM aangekondigd.
Dat is een hele gevaarlijke uitspraak, dat is wel duidelijk uit dit draadje Koen
Bij insiders was de komst van de Koploper bij deze firma bekend.
In de zesdelige VIRM-2/3 zit een ABv6 en, belangrijker, een mBv7Het zou makkelijker zijn als er gewoon dubbele bakken in zouden zitten, maar als dingen zo zouden bij VIRM werken zou ik mijn eerdere opmerking dus niet gemaakt hebben
VIRM-4 heeft buiten een ander interieur (en ja, ook dat moet gewoon ontworpen en gemaakt worden) andere trappartijen door het vervallen van de railtender. Hiermee is de boel eigenlijk opnieuw ingericht. Er is nog meer, maar ik interesseer me er niet genoeg voor om dat uit het hoofd te wetenVIRM-1 is behoorlijk anders dan VIRM-2/3 voor wat betreft de indeling van alles. En den heb je dus nog complete VIRM-2/3's en VIRM-1's met middenbakken 2/3
Dan moet je er ook nog aan denken dat je voor de gerenoveerde VIRM-1 en 2/3 wéér een nieuw interieur moet gaan makenEn dan ben ik dus nog niet eens bezig over DD-IRM
Wat een leuk nieuws allemaal zeg.
Stel nou dat er één fabrikant is die een op afstand werkende doorloopkop weet te realiseren ...