Maar voor een decoder is daar veel te weinig ruimte.
Als deze discussie gaat over milieu vriendelijkheid dan kun je beter helemaal stoppen met deze hobby. Het grootste gedeelte van je treintjes, huisjes, scenery and aanverwanten zijn van plastic of een ander soort kunststof. Allemaal niet echt milievriendelijk spul van basis productie to eindproduct.Je kan je afvragen hoe mileu vriendelijk je pas aangeschafte Aziatische Wadloper, Aritec Hondekop of Piko ICR eigenlijk is voordat het ding rondjes tuft op je baantje.Ook leuk als je on-line bestelling komt in grote doos gevuld met de piepschuim wokkels....Downloaden van handleidingen is wel leuk en voor de meeste geen probleem. Zo lang de fabrikant het maar tot in het oneindige op het www laat staan zodat de volgende eigenaar van het item het ook nog een keer kan downloaden na tig jaar.Ik zal er niks minder om kopen. Maar goed alle beetjes helpen my 2 centsArjan
Zo kies ik er elke dag voor om met de fiets naar mijn werk te gaan (30km), ook als het regent.
Als ik een decoder of iets anders wil uitproberen, heb ik toch graag een papieren versie bij de hand.Het is namelijk niet zo handig om 6 of 8 meter moeten lopen van de baan of werkplaats naar de PC, telkens je een regeltje moet nakijken op die PC voor de volgende of vorige stap te doen met het
Ik weet niet hoe het met andere merken is, maar bij ESU is het dan ook wel handig om een vergrootglas bij de hand te houden
Tip: Met Adobe scan kan je er een pdf van maken en dan kan je 'm zo groot maken als je wilt.
Echter het blijven de kleine lettertjes...... Ronald Visser