Het is wel de hopen dat de kleurverschil door de fotocamera komt en niet door een spuitfout, verder vind ik de deuren een beetje dik, jammer dat ze geen mooie drukknop hebben gemaakt, alleen een dikke rondje, had dan een decal gebruikt.
Jouw postings lezende ben je nog nooit positief geweest over een model, met zelfs de benaming "blunder" over het wel kloppende grijs bij de Roco 1600
Ik wacht de handleiding even af. Die zou komende week op de site komen. Ook goed over nagedacht door hem niet geprint mee te doen in de doos. Scheelt weer papier.
Nee hoor. Het wachten is voorbij.
@C-rails , maar ik kan me voorstellen dat mensen die de betaallink nog niet hebben ontvangen bloednerveus beginnen te worden doordat er mensen zijn die de model al ontvangen dezer dagen, kan natuurlijk zijn dat er de laatste tijd zoveel besteld is dat sommige varianten op zijn en dat er mensen zijn die dus misgrijpen
Als je ziet hoeveel papier en nutteloos gebruikt wordt, dan zal deze handleiding voor een paar honderd modellen er bijvoegen het probleem niet zijn.