Er zijn mij enige dingen op gevallen . Nadat ik uit de ongevallenploeg gegaan ben en de ongevallen organisatie naar prorail/calamiteiten over gegaan was , werden er op verschillende plaatsen DE - loc's als reserve loc's opgesteld . Door zogenaamde expert waarschijnlijk weg bezuinigd .Volgens mij is er ook een spoorverbinding tussen de hoofdbaan Geldermalsen / Zaltbommel , bij Meteren . Geldermalsen -Betuwelijn via de sporen CC en DD ( Mbtwan ) ; en Zaltbommel-Betuwelijn ,via de sporen EE- en FF ( Mbtwaz ) . Dus de hulplok uit Utrecht kon er snel zijn . Daar de compressor in storing lag was er geen lucht aan wezig voor de remmen der trein ( onberemd vervoeren van een complete trein UITGESLOTEN ) . Voor de rijtuig vering , en voor de schakelaars van de locomotief . Toen ik nog storingsmonteur was , werd er eerst een storingsmonteur ter plaatse gestuurd , en die nam de beslissingen , ik hoorde op het filmpje dat dit iemand was op de meldkamer . Ook het UIT de rijtuigen helpen der reizigers vind ik zeer discutabel ,grote afstap in losse ballast ; waarom geen trapje . IN mijn schaarse vrije tijd was ik lid van de plaatselijke vrijwillige brandweer ,en heb als chaufeur menige uitruk meegemaakt . Optische en geluidsignalen MOCHTEN alleen gebruikt worden bij gevaar voor personen en dieren , Hier waren geen personen in gevaar . Verder een knap staaltje promotie , maar bezijden enige waarheid .