Jij bent dan toch niet die persoon die gisteren die BR50 van Roco met tendercabine gekocht heeft hoop ik !? Op zich was de verkoopprijs cavatjes ( 165 euro ), incl lopi 4, doch met 9% veilingkosten en dan nog 12 euro verzending vond ik het niet teveel van het goede.
Duits... Blegh,,, Nee, dat was ik niet
Mooi. Heb je een tuinbaan? Binnen zal wat lastig worden.
... In tegenstelling dat Bor de Wolf aangeeft vind ik Catawiki niet zwaar overpriced. ....... En nog een bijkomstigheid is dat ik voor al mijn treinen meer opbrengst heb gekregen dan de aankoopwaarde was. .....
In de regel kocht ik treinen bij MTE Vlaardingen en/of Huider in Heerhugowaard. Nu ik kleinen woon heb ik een scala aan treinen verkocht via Catawiki. In tegenstelling dat Bor de Wolf aangeeft vind ik Catawiki niet zwaar overpriced. Het is de veilingsite niet die prijzen opvoert maar de meeste bieders doen dat wel. Het is maar wat de "gek" er voor geeft zou je bijna zeggen. Om de veiling "in de lucht" te kunnen houden vind ik het niet raar dat zij 9% van het laatste bod incasseren. En nog een bijkomstigheid is dat ik voor al mijn treinen meer opbrengst heb gekregen dan de aankoopwaarde was. Overpriced vond ik de beurs in Houten waar voor afdankertjes hoge bedragen werden gevraagd. Maar het is niet verplicht daar aankopen te doen.Met vriendelijke groet, Kees.
Catawiki overpriced niet. Het is nogmaals gezegd dat de bieder overpriced.