Misschien is het door de inspirerende bouwdraadjes door Frits, of doordat ik meer ervaring krijg, maar ik begin steeds beter gestructureerd te werken. Omdat de etsplaten niet heel veel onderdelen bevatten heb ik daarom eerst maar eens alles los geknipt, randjes gevijld, klinknagels gezet en alles in een afsluitbaar bakje gesorteerd. Goh, dat werkt prettig zeg! Eigenlijk iets te netjes voor deze modelbouwer
Ik heb al verschillende keren bij MK gestaan tijdens een beurs voor een zandwagentje. Steeds niet aanwezig. Vandaar mijn vraag of dit een leuk ding om te beginnen is.Ik heb eigenlijk alleen maar locomotieven liggen als bouwpakket, uit mijn hoofd 6 stuks. En die wil ik toch ook wel een keertje bouwen. Maar ja, durf en ervaring. Misschien eens bij een van de messing bakkers in de leer gaan.
@Edsko,Ff een toevoeging van mijn kant: Het zijn inderdaad dezelfde technieken, maar als je die nog onder de knie moet krijgen (of wilt ontdekken hoe goed je ze al onder de knie hebt) kan je dat beter doen met een goederenbakje van een paar tientjes dan met een loc die al gauw tien keer zoveel heeft gekost. Fouten maken kan je beter doen waar de schade beperkt blijft.....