Dit is geloof ik een AT traxx die gehuurd is door NoSpeed en doorverhuurd is aan acts voor 1 keer.Dit is geloof ik omdat de ATB een vernieuwing gaat krijgen, en de 125x'n een te oude versie van ATB hebben, die dus vernieuwd moet worden, en de loks ook nog eens een beetje aan het eind van hun latijn komen.
Je hebt dat ATB verhaal wel gigantisch uit zijn verband getrokken zeg Wat ik ergens gelezen heb, en dat zal jij danookwel gelezen hebben, is dat de ATB fase van de 1200en staks niet meer toegestaan is, en men daarom opzoek is naar andere loccen.
Men gaat echt geen nieuwe ATB meer in die karren hangen, en als ze dat wel doen hoeft daar niks bijzonders aangetest te worden, want er is allang materieel met een nieuwere ATB fase dan de 1200en hebben...
Alleen op zoek naar ander lokken omdat de ATB fase 3 (door hebben we het over) dan niet meer mag vind ik erg overdreven.
Alleen op zoek naar ander lokken omdat de ATB fase 3 (door hebben we het over) dan niet meer mag vind ik erg overdreven. ATB fase 3 komt namelijk nog voplop voor in het volgende materieel DDM 1, SGM, BNL Bs, Mat 64, 16/1800, mP, ICM, 6400, NMBS 11.8. Zal NSR niet leuk vinden als het niet meer mag.
Er moet zeker opnieuw getest gaan worden. Dat heeft te maken dat je aan een veiligheidssysteem het zitten sleutelen van de lok. En niet altijd werkt alles in één keer goed. Er zijn zeker nieuwere ATB versie's. ATB fase 4 (VIRM, 1700, DD-AR, ICR Bds, Mat 64, 6400) ATB NG ( wadloper, 6400, DM 90) en ATBL (ICE)