Hallo allemaal,Sinds kort heb ik een wisseldecoder van digikeijs de DR 4018 onder de baan hangen en aangesloten.Dit werkt allemaal prima. Maar nu wil ik er een tweede decoder naast plaatsen om de rest van de wissels ook te digitaliseren. De eerste decoder is aangesloten op een aparte trafo en op de rails.Kan ik nu de tweede decoder op dezelfde trafo als de eerste aansluiten of moet die ook een aparte voeding hebben.Groet Johan.
Kan je er gewoon naast hangen op dezelfde trafo
Je hebt de trafo en het DCC-signaal op elkaar aangesloten.... Dat geeft sluiting.
Gewoon doen wat er staat meer niet.
En Wim, hier helpt geen "RTFM" en "DWEIS" (overigens jammer dat deze kreten hier binnen het forum zo ongenuanceerd gebezigd worden), maar dat is een logisch vervolg van het eerst aansluiten van de tweede DR4018 volgens de methode van de eerste en om hem pas daarna een adres te willen geven "geheel volgens de handleiding" (misschien wel nadat geconstateerd is dat ze allebei op adres 1 reageerden) waarbij technisch inzicht blijkbaar ontbreekt. Zoiets kun je noch Johan noch de handleiding kwalijk nemen...Eenduidig beschrijven en eenduidig (kunnen) interpreteren is blijkbaar niet voor iedereen even logisch....