Totaal aantal stemmen: 72
ik heb 30 jaar geleden met een stukje lood, gekregen van mijn opa, twee DE1 koppen gebogen en vast geplakt aan een DB rijtuig, dat was mijn DE1.Het zag er niet uit, toch zei een oom van mij; dat ziet er goed uit.
En voor de 'mindere Goden en (jonge) beginners' onder ons, ik heb 30 jaar geleden met een stukje lood, gekregen van mijn opa, twee DE1 koppen gebogen en vast geplakt aan een DB rijtuig, dat was mijn DE1.Het zag er niet uit, toch zei een oom van mij; dat ziet er goed uit. Ik was zo trots als een pauw en ging door met modellen te vernaggelen, net zolang tot ze er wel redelijk uitzagen en later maakte ik modellen die er helemaal toppie uitzagen. (begin maar met hakken)en weet je wat, mijn beste modellen, die moet ik nog gaan maken en dus mijn beste kritieken mag ik nog krijgen.Die DE1 was door een ventje van twaalf gemaakt en die blij was / is als andere mensen hem vertellen, "Goh wat een mooie dromen heb jij"
Citaatdan mag je van mij gerust de titel Master Modelbouwer gaan gebruiken.Tjonge, Tjonge, dit zinnetje van mij heeft wat los gemaakt. Ik had er speciaal geen smiley bijgezet om dat het als een spontaan compliment bedoeld was.Binnen 10 minuten reageerde Karst met: "Anyway, dat Mr blijft er voorlopig even af "Logische reactie van deze kunstenaar, want er zijn nog héél veel anderen op dit forum die van mij ook zo'n titel zouden mogen hebben.En daarbij horen zeker ook beginners op dit forum. Ik zal er altijd naar kijken en bezoek als het kan ook hun websites.Leren van elkaar dat is de basis van dit forum en dat moet ook zo blijven!Dus Karst op naar de 100.000 bezoekers!Groet Jaap