Ik mis in de verwijzingen nog welke waarden zouden moeten staan in CV's 141 - 156.Ivo
Maar voor de encyclopedie lijkt het me handiger uit te leggen hoe je moet berekenen welke waarde je in welke CV moet gaan zetten voor een bepaald effect.
Deze software lijkt als freeware te verkrijgen op de ESU site, die dan het gebruik van de lokprogrammer hardware aanbeveelt. Dat snap ik, maar als de software voor mij een lijstje CV's oplepelt kan ik ze per stuk makkelijk programmeren.
FMaar ik wil het snappen en zonder die software ook kunnen. Maar op korte termijn ga ik eerst de makkelijke weg kiezen: die van de software Het voordeel als je het zonder software kunt is dat je de handleidingen beter kunt lezen. Ik neem namelijk ook aan dat die Lokprogrammer software alleen bruikbaar is voor de ESU producten. Een deel van de CV's is namelijk niet vastgelegd, maar aan de fabrikant overgelaten wat die ermee doet. Ik heb dus ook nog Zimo decoders en in digitale modellen wordt zeker niet altijd een ESU gezet.
De ESU handleiding meldt alleen dat het kan, maar niet hoe.Ivo