De reden voor een module baan is dat ik deze dan (als ik ooit meer ruimte heb) kan verwerken in een groter geheel.De modules zijn 180x60.Het idee is dat de bovenste en onderste module samen een klein station vormen aan een doorgaande lijn.Eigenlijk hoort de rechter module er niet tussen en zouden de bovenste en onderste module achter elkaar moeten staan. (maar helaas, 3.6 meter past nu niet, vandaar de knip).De onderste module bevat een paar opstel sporen en een aftakking naar een museum depot voorzien van loc-loods.De linker module wordt waarschijnlijk de doorgaande lijn door een landschap geinspireerd op de kempen: een beekje tussen de weilanden en velden door en misschien wat naaldbomen en hei.
Het idee voor het stoptrein spoor was een beetje zoals in Deurne, de stoptrein wijkt uit en kan dan de andere kant op weer weg (inderdaad even tegen de richting in). Doorgaande treinen zouden dan bijna altijd de bovenste twee sporen gebruiken.
Overigens zag ik in je kerstbaantje dat je een Piko Br55 gedigitaliseerd hebt. Het leek op de foto dat de decoder naast de motor zat. Is daar gewoon ruimte voor? Ik heb bij die van mij gekeken, maar zie er maar bar weinig ruimte. Of heb je iets weg moeten/ kunnen snijden?