Hoi RCTLandertjes,Een tijdje geleden heb ik geprobeerd een diorama te maken, alleen dit alles liep in de soep of beter gezegd: "in de verf"!Daar heb ik natuurlijk niet zo veel aan, daarom maak ik maar iets nieuws. Zo-ie-zo wou ik eigenlijk al iets anders, het moet een goederen perronetje worden voor treintjes van ongeveer 2 tot 3 rijtuigen. Maar een hoop spulletjes bij elkaar gepakt en in een zelfgemaakt kistje gedaan en naar de werkplaats gelopen!In de werkplaats aangekomen vind ik al gelijk een mooi stukje hout als ondergrond.De rails neerleggen en even uittekenen.Daarna moeten er twee gaatjes worden geboord voor de stroomvoorziening.Ik laat de stroom uit de controler naar rails 1 lopen en daarna van rails 1 naar rails 2 lopen, maar om van rails 1 naar rails 2 te komen moet er een normaal draatje worden verbouwd!En dan kunnen de draatjes worden vast geklemd.Daarna moet de rails nog worden vastgelijmd maar ik weet nog niet hoe ik dat ga doen, ik denk zelf gewoon met alleslijm ofzo?!Ook nog een stukje hout gevonden voor het perronnetje (moet nog wel een stukje af)
Hoi RCTLandertjes,Vandaag heb ik weer eens wat gedaan aan m'n diorama! De update voor vandaag!Ik heb even in het (hoogplasticgehalte versie) Marklin Digital Control Unit 3 gaatjes geboord!Daarna even op de plek aangeven waar de gaatjes moeten worden geboord.En dan natuurlijk het gaatje boren.Uiteindelijk heb ik dan alles netjes vast geschroefd! Daarna heb ik de draatjes onder het plaatje ven vast gemaakt, want dit bleef overal aan hangen!Nou ja, dit was het dan voor deze keer.