Oke Heren: ik heb een doodzonde begaan: nl een typefout gemaakt ( en wist ook niet hoe e.e.a. na het verzenden te verbeteren)! Zal ik proberen nooooiiit meer te doen, want inderdaad, er staan ook helemaal nooit type/taal/stijl/schrijffouten op dit forum, dus vandaar dat ik begrijp dat ik onvergeefelijks heb gedaan!Bovendien: ook excuses voor mijn volstrekt gebrek aan geduld!! Ik heb nl enigszins teleurgesteld gereageerd op het feit dat mijn topicje door 74 mensen was gelezen zonder enige reactie, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik er ten onrechte van uit ging, dat er wellicht iemand was, die dit ( Engelse) idee ook wel zag zitten! En ik maar denken dat Nederlanders een ondernemend volkje zijn! Zeker te lang blijven hangen in (te) oude geschiedenisboekjes. Wat me het meest stoort is, dat ik a. persoonlijk niet direct behoefte heb, aan een " vervuilings-centrale" (doe mijn zaakjes wel in Engeland), maar hoopte alleen iemand te tippen die daar een leuke bijverdienste aan kon overhouden...Maar ik beloof beterschap: ik zal zulks nooit meer doen, en dit topic verder alleen nog maar lezen...kan ik ook nooit meer wat verkeerds zeggen....JanD
Ik begrijp dan ook niet waarom je nu nogal 'aangebrand' reageert, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik heb nl enigszins teleurgesteld gereageerd op het feit dat mijn topicje door 74 mensen was gelezen zonder enige reactie, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik er ten onrechte van uit ging, dat er wellicht iemand was, die dit ( Engelse) idee ook wel zag zitten! En ik maar denken dat Nederlanders een ondernemend volkje zijn!
sorry, ik heb mijn buik vol van dit forum: ( en eigenlijk van dit wat mij betreft vervelende verwende land): I'am leaving this place...
Uit de Huisregels .... * Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect naar anderen en het forum.