ik heb een dikke OT op kosten van de baas (afgezien van de bijtelling).
Maar als je in jouw regio wilt bouwen ben ík toch degene die moet reizen? .
Oh? Heb je een andere wagen sinds €spr?
Ik ben opzoek naar mensen die samen met mij een kleine N spoor modulebaan willen bouwen. De zou een klassieke Duitse privatbahn moeten worden in tijdperk (eind) 3 t/m (begin) 5. Het moet een fictieve particuliere zijlijn( en spoorwegmaatschappij) worden als die op verschillende plekken gelegen hebben en nog liggen. Een lijntje en bedrijfje ook waar 4 hooguit 5 tractie voertuigen in dienst zijn. Het zou in mijn ogen een romantisch zijlijntje moeten worden waar je motorwagens als een Esslinger Triebwagen of een MAN railbus of iets vergelijkbaars tegen kan komen en locs als bijvoorbeeld een V65 of een andere kleine niet privatbahn dieselloc in de goederendienst.Bij de grote van de modules denk ik aan een diepte van 30cm( past in bijna iedere boeken kast) en lengte van 30 tot 120cm afhankelijk van de wensen van de bouwer.De preciese uitwerken is iets voor later, eerst wil ik weten of er mensen zijn in de regio Arnhem-Nijmegen( KAN Regio) die hier aan mee zouden willen doen. Door het binnen mijn regio te houden hoop ik dat we dan ook de mogelijkheid hebben met enige regelmaat bij elkaar te komen om te bouwen, dingen op elkaar af te stemmen enz. enz.Ervaringen met op beurzen staan heb ik nog niet maar het lijkt me wel leuk als dat met deze baan zou kunnen. Eigen vervoer heb ik niet, ik zal zelf een kist ofzo moeten maken als ik m'n module mee naar beurzen zou willen nemen in het OV.Groetjes Michiel