Ik woon in het buitenland en ben dus sterk afhankelijk van bv dhl en zou daarom het liefst alles in 1 of 2 keer bestellen om de transport kosten te drukken.
Momenteel heb ik 2 starterssets van r* in het vizier: de 51238 en de 41271Met 1 van deze 2 sets wil proberen het digitaal rijden eigen te maken.Hier zijn dan ook nog een aantal vragen over.De wissels wil ik digitaal kunnen aansturen en ook wil ik de baan in blokken hebben i.v.m. bv koploperAlleen zie ik door de bomen het bos niet meer van wat er dan nog extra nodig is./CitaatLees dit eensCitaatIs voor de blokken een viessman 5233 genoeg? Kan dat in combinatie met een multimaus?Ja en nee, alleen in combinatie met de bovengenoemde oplossing. Voor de 5233 is er dus een goedkoper alternatief.CitaatOok is mij het verschil niet geheel duidelijk van blokken en bezetmelding,en het verschil van de viessman 5217 en de 5233.De 5217 is bestemd voor het gebruik bij een 3-rail systeem. (massadetectie)De 5233 is bestemd voor het gebruik bij een 2-rail systeem. (stroomdetectie)CitaatLaatste vraag, bv handwissel 61140 wil ik digitaal aansturen en waarschijnlijk in de toekomst dus meer dan 2 wissels wat heb je dan nodig?Een wisseldecoder bijvoorbeeld een LS150 van Lenz of een 10755 van Roco.MvgWim.
Lees dit eensCitaatIs voor de blokken een viessman 5233 genoeg? Kan dat in combinatie met een multimaus?Ja en nee, alleen in combinatie met de bovengenoemde oplossing. Voor de 5233 is er dus een goedkoper alternatief.CitaatOok is mij het verschil niet geheel duidelijk van blokken en bezetmelding,en het verschil van de viessman 5217 en de 5233.De 5217 is bestemd voor het gebruik bij een 3-rail systeem. (massadetectie)De 5233 is bestemd voor het gebruik bij een 2-rail systeem. (stroomdetectie)CitaatLaatste vraag, bv handwissel 61140 wil ik digitaal aansturen en waarschijnlijk in de toekomst dus meer dan 2 wissels wat heb je dan nodig?Een wisseldecoder bijvoorbeeld een LS150 van Lenz of een 10755 van Roco.MvgWim.
Is voor de blokken een viessman 5233 genoeg? Kan dat in combinatie met een multimaus?
Ook is mij het verschil niet geheel duidelijk van blokken en bezetmelding,en het verschil van de viessman 5217 en de 5233.
Laatste vraag, bv handwissel 61140 wil ik digitaal aansturen en waarschijnlijk in de toekomst dus meer dan 2 wissels wat heb je dan nodig?
Dus om alles in 1 keer compleet te hebben is onderstaande lijst gewenst?51238 Digital Start-Set 61195 2* wissel aandrijving10775 wissel decoder voor 8 wisselsEn bij Wim:Item 200, S88XPressNetLI + S88SD16-N, starterkit, gebouwd met kabels ( 1 XPressNet en 1 Patch ) van beide 1 m