zoals je reeds antwoord kreeg : een UPDATE DOET NIKS VERANDEREN aan de instellingen.Heb al honderden loks en decoders van update voorzien en bij geen enkele was er wat veranderd (heb ze zelfs verkocht en geprogrammeerd) .Enige aanpassing dat kan gebeuren is als je er een soundfile inlaad maar dat is geen update
Ik (ook Pmr/0299..) heb door omstandigheden geen tijd. Ga naar de modeltreinclub Waterland, misschien wil iemand aldaar je helpen? Trimpad, clubavond op maandag. Ze zijn er op meer dagen maar die mogelijkheid mag ik als buitenstaander niet hier tonen, moet indien zij genegen zijn om te helpen dan met hun afgesproken worden.Neem dan de originele bestanden voor de decoder mee als voorbereiding, bijv op stickie. Kies het juiste (jouw model) model uit op de site van Sudexpress -> producten, locomotives etc, in de DC uitvoering, rechts onderaan staat "decoder files" dan het gezipte bestand/file downloaden en uitpakken. De "F toets toewijzingen" staan dan op de mede uitgepakte bestanden.
Nee dat heb ik begrepen maar dan alsnog moeten wel die soundfiles er op gezet worden in de nieuwe volgorde die.m.v een lokprogrammer.
Ik kan mijn panto's bedienen met functie toetsen.