In "DIGITAAL" heb ik begin deze maand al om jullie hulp gevraagd voor het onderstaande. Ik heb hierop geen enkele reactie gekregen en nu probeer ik het maar hier.
Beste Ronald: dat wist ik niet, sorry.Beste Henk: jouw voorstel brengt mij al in de problemen.Ik heb al talloze locs opengemaakt, decoders geplaatst, al dan niet met stekker aansluiting; zelf Fleischmann-locs geschikt gemaakt voor digitaal bedrijf, maar dit oudje durf ik niet aan te pakken. Er is een stukje printplaat in gemaakt; behoorlijk wat bedrading de decoder zit ergens verstopt, maar ik kan wel zien, dat het een grote is, maar ik kan niet zo 1,2,3 fotograferen, zonder een en ander te moeten slopen, met het risico dat hij straks ook niet meer rijdt. Ik dacht , simpel als ik ben, dat Kuehn ( dat heb ik wel ontdekt via f8 ) in principe dezelfde basis-layout cv's zou gebruiken voor haar/zijn diverse decoders. Alle functie toetsen, heb ik al afgelopen. Is het dan niet mogelijk om instellingen weer te geven voor decoder A of B.Als jij of iemand anders een idee heeft graag. bedakt