Hallo Marco,Dat draadje had ik een aantal dagen geleden via de zoekfunctie reeds gevonden. De achterliggende gedachte bij mijn 'oplossing' was, dat de modificatie in geval van beroep doen op garantie (de loc is iets meer dan een maand oud) simpel weer te verwijderen moest zijn. De kans lijkt me zeer groot dat een leverancier moeilijk gaat doen als er dingen aan een loc veranderd zijn.mvg,Fred.[/quoteIk wilde toen niet het risico lopen dat ik mijn garantie verspeelde.Nu de loc enige maanden ouder is en menig rondje gereden heeft, verwacht ik geen aanspraak te moeten maken op garantie. Dus ga ik nu de loc "volgens de voorschriften" verbeteren.En dan lijkt me dat in het bericht van 20:10 uur geen rare vragen staan.mvg,Fred.
Hoi Stig,Je hebt een prima geheugen. Maar heb je dit ook gelezen?
Als je bang bent dat ze in de wielbanden krassen kun je de eindjes recht vijlen en glad maken op een stukje polijstpapier.In mijn Hippel heb ik de Floris-kniptruc overigens niet toegepast. Zo af en toe de assen er uit halen en de pluizen er tussenuit peuteren werkt ook.