Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Foto's totaalreclame ICM
door
Mitchell
Vandaag
om 17:36:09
Intermittende kortsluiting
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 17:17:24
3D/RM-IG: Mitchell's hoekje
door
Mitchell
Vandaag
om 17:13:49
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
defender
Vandaag
om 16:57:27
Raadplaatje
door
grossraumwagen
Vandaag
om 16:36:22
US diorama in H0
door
Wim Vink
Vandaag
om 16:32:27
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Vroeger
Vandaag
om 16:19:33
Heljan containerkraan werkt niet naar behoren
door
MOVisser
Vandaag
om 15:38:09
Mooi weer om buiten te spelen
door
sncf231e
Vandaag
om 15:11:04
D20/ 25 Bentheimer Eisenbahn in 1:32
door
MB6400
Vandaag
om 14:41:08
Roco 290 digtaliseren
door
Henk Veenstra
Vandaag
om 14:18:49
De Projecten van RetroJack
door
RetroJack
Vandaag
om 14:10:21
Microstepper motoren voor armseinpalen
door
Eric v C
Vandaag
om 13:21:54
Bauarbeiten im gange
door
Wim Vink
Vandaag
om 11:06:46
Swalbenburg, N modulebaan
door
NS264
Vandaag
om 10:43:42
Reizigersmaterieel Twentelijn in de jaren '70
door
1200blauw
Vandaag
om 10:35:58
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven.
door
Rob Bennis
Vandaag
om 10:29:42
BR-18.6 Schaal-0.
door
FritsT
Vandaag
om 09:37:20
20 jaar BNLS
door
Huup
Vandaag
om 08:56:00
Yet Another Servo Decoder
door
AP3737
Vandaag
om 08:36:21
Zaagsel?
door
Frits C
Vandaag
om 06:34:07
The Micro Model Railway Dispatch
door
Ronald Halma
Vandaag
om 03:26:20
Een nieuw begin
door
bask185
04 July 2025, 23:51:59
Reactiveren van de 0N30 Mumby Lumber baan (ex-JD) by Ronald
door
Ronald Halma
04 July 2025, 23:09:51
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
04 July 2025, 23:07:25
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
puntenglijder
04 July 2025, 22:57:07
Nijmegen in h0
door
raymond erdtsieck
04 July 2025, 22:05:10
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
04 July 2025, 21:10:51
Voordelige treinkaartjes
door
Seinhuis
04 July 2025, 19:23:48
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
emmenaar
04 July 2025, 17:15:32
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1173 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12435
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go