Werkt je lange arm ook met de bovenleiding die boven het spoor naast de keermuur hangt?
En komt er ook bovenleiding op het opstelterrein?
Laat je de plaat gewoon makkelijk monteer baar liggen?
Heb er zelf al rekening mee gehouden met mijn baan dat ik overal makkelijk bij kan.Zeker bij de wissels en seinen, voor reparaties etc.Kan overal zittend bij, wel zo handig.
Mooi gedaan Bas. Ik vind het er strak bij liggen en mooi dat je voor deze oplossing hebt gekozen.
Ik ben een flink eind opgeschoten. Alleen het meest rechtse spoor moet nog. Ongeveer anderhalf uur werk.En ook nog de verbindingswissels tussen de 2 linkse sporen, plus nog een metertje aansluitende rails. Maar daarvoor zou de plaat er niet uit hoeven, want daar kan ik met wat moeite bij.Wordt vervolgd.Groet, Bas
Nu wel even genoeg geballast.Op een gegeven moment ga je bijna hallucineren Morgen krijg ik bezoek van een forumlid. Dan gaat die plaat weer op z'n plek.Een mooie gelegenheid voor een ballastpauze.
Maar het schilderwerk van de rails is nu gereed. (Blij dat ik uit de terpentinelucht ben)
Met ballasten haal ik (vooralsnog?) nog geen halve meter per uur. Met op dit deel nog zo'n 9 meter te gaan, is dat dus nog lang niet af.