Leuk om te horen dat het iedereen zo goed bevalt, ik heb er ook heel wat werk en tijd ingestoken. Maar vond dit leuk om te doen, dit is een van de weinige dingen die ik nog kan doen met mijn 2 volledig mislukte rugoperatie's. Het is iedere dag afwachten hoe ik op alle medicatie reageer. Na Eurospoor wat ik een zeer geslaagde en leuke dag vond heb ik een hele slechte zaterdag gehad. Maar dat wist ik van te voren, de zondag ging redelijk nog een bezoeker gehad die ook op Eurospoor rondliep, en die mij daar aansprak als jij bent toch anton ook wel chagoimen van de 3railforum(wat dus niet op mijn sweater stond) en je doet ook dat borduurwek toch ook op de truien en zo en dat heb ik van sascha en van gerard gehoord en ook gelezen, een heel verhaal alles bij mekaar even leuk zo gepraat over de hobby waarbij hij dus regelmatig namen van actieve leden van het forum noemde en wat ze geschreven hadden op het forum.Eind van het gesprek ik ben morgen bij familie in het westland mag ik even langskomen en zou je dan mijn ms willen updaten dat is goed neem maar mee en hij bracht nog een treintje mee waar die wat vragen overhad.Zondags is hij langsgweest leuk gepraat zijn ms geupdate vanaf mijn cs treinkamer laten zien die maar heel langszaam vordert als ik al een goede dag heb dan lukt een half uurtje net met mijn rug. Op rollenbank probleeempje opgelost met lokje liep ook weer als een speer. Toen telefoontje van je zo maar even daar naar toe gaan waar zit je nou, helemaal dus tijd vergeten wij naar onder zegt hij de voordeur *** heb tasje boven laten liggen ik pak het zelf wel even. Ik loop makkelijker de trap op, hij was zou weer terug nog adres uitgewisselt voor als ik eens bij hem in de buurt zou zijn.Daarna ben ik een aantal uren plat gaan liggen vanwege mijn rug, na het eten nog even terug naar zolder om iets op te meten. Krijg ik een rolberoerdte ligt mijn doos van mijn 37606 de br602 waar geen TEE op de kop staat maar inter city op de grond, met het oprapen was het me al duidelijk de dos was veels te licht en helaas was de trein dus niet meer in de doos, alles afgezocht nergens te vinden. Zal er dus vanuit moeten gaan dat het vertrouwen in mijn medemens weer eens te groot was. Ik zet al moedwillig geen foto's van materieel of nieuwe aanwinsten op internet. heb daarin het verleden met bonsaiboompjes die prijzen hadden gewonnen op tentoonstelling ookal leergeld mee betaald. Die Man opgebeld krijg bericht van de ptt dit is een ongeldig nummer dit is nog niet aan iemand toegewezen ja toen wist ik het zeker. En inderdaad het adres bleek ook niet te kloppen maar bestaat wel het is een bejaarde huis.Ik ben hier zo ontzettend ziek van dat dit je kan gebeuren in je eigen huis in wat voor maatschappij leven we. De trein had ik gekocht uit de nalatenschap van mijn moeder die net anderhalf jaar dood is, ook de treinbaan heb ik naar haar vernoemd, dus die heeft ook nog een zeer grote emotionele waarde voor mij.Ik heb het niet eens nog tegen mijn vrouwtje durfen zeggen, bang dat ze helmaal er aan onder doorgaat dat er zo'n smeerlap in je huis is geweest en misschien nog wel terugkomt. We waren net aan het bijkomen van een vreselijke rot tijd voor ons. mijn Moeder gestorven een maand er na miranda haar vader herseninfarct een lijdensweg van heel langzaam wat herstel en alles weer moet leren, haar moeder kon niet autorijden dus naar moeders toe 50km dan naar ziekenhuis en of revalidatiecentrum 40km en weer 40 km terug om moeders thuis te brengen en dan weer 50 naar huis en dat toch 4 a 5 keer in de week. Dan zelf een te vroeg dood geboren kindje naar een kinderwens voor een tweede van ruim 8 jaar. Dan schoonvader voor iets onbenulligs naar ziekenhuis krijgt longonststeking dus antibiotica kuur krijgt 's morgens om half negen de laatste spuit antibiotica en drie minuten later is hij dood, uitslag van de sectie dood door schuld, officier van justitie erbij een paar maanden erna krijgt miranda een hele zware miskraam waar bij ze bijna 2 liter bloed bij verliest. Bij mij wordt een vorm van trigominus een bepaalde variant geconstateert dus we hadden het wel even gehad hier en nu zo weer iets.Wilde het eerst helemaal niet melden maar ben al 3 dagen flink over de rooie zit hele nachten op samen met de hondheb het toch maar op papier gezet om jullie ook te waarschuwen je wordt zo met een vlotte babbel omgeluld. Ik heb eigenlijk nooit mijn nieuwe aanwinsten getoond of hier verteld wat ik heb aan treinen, maar dat schijnt niet uit te makenDus laat geen onbekende bij je baan en of treinen en verlies ze niet uit het oog want niks is meer veiliggroeten van Anton die zich helemaal .... voeltSorry ik moest het even van mij afschrijven
Allereerst hartelijk dank voor alle hart verwarmende reactie's.Ik kan nog steeds niet beschrijven wat een rot gevoel ik hier aan over heb gehouden. het vertrouwen in de med mensheid heeft zo'n deuk opgelopen. Het lijkt wel of er niks meer veilig is. Heb ondertussen met verschillende mensen over het geheel gesproken en besproken. Ik had er eerst niks over willen melden ik voelde me zo'n stommerd dat ik dit heb laten gebeuren. Maar afgelopen nacht kon ik er gewoon weer niet van slapen en heb het toen toch maar gemeld, met de bedoeling dat andere mensen voor dit figuur gewaarschuwd worden. Ik vertelde al nooit wat ik aan treinen heb op het forum of wat mijn nieuwe aanwinsten waren, ik was daar heel voorzichtig in nadat ik in het verleden aan een tentoonstelling had meegedaan met een andere hobby en toen ook ongewenst bezoek heb gehad.Maar even terug komend op de bewuste persoon hij is ongeveer 35 tot 40 jaar oud geeft zich uit als edwin G. zegt dat hij uit utrecht komt rijd in een donker blauwe metalice kleurige ford focus station met zilverkleurige dakreling en niet de standaard zwarte. Hij is ongeveer 1,80 cm bruin krullend haar komt heel gemoedelijk over spreekt accentloos nederlands. Heb er meteen politiewerk van gemaakt makkelijk als je buurman een hoge piet is bij de politie. We hebben zijn vingerafdrukken en deze komen dus bij de politie in het systeem voor heb ik vanmiddag te horen gekregen van eerdere delicten maar ze hebben er geen naam bij helaas.De bewuste trein is dus een br602 met marklin nummer 37606 deze heeft op de neus intercity staan in plaats van de meer voorkomende 37605 waar TEE op staat.De trein heeft absoluut geen gebruiksporen er is nog nooit meegereden.mochten mensen nog vragen hebben dan zal ik die zover ik het weet graag beantwoorden. Ik hoop dat mijn trein nog ooit terug komt zeker vanwege de emotionele waarden. En ik hoop dat iedereen goed oplet en niet zomaar iedereen vertrouwd ook al hebben ze nog zo'n goed en mooi verhaal.Misschien is het wijs dat de beheerders dit item toch in een apart draadje zetten, zodat iedereen toch gewaarschuwd is.groeten Antonps de verzekering betaald niks uit onder het mom dat ik hem zelf heb binnen gelaten en er geen geweld is gebruikt.
gisterenavond is bekend geworden dat de dief door de politie gearresteerd is. Het gestolen treinstel zelf ik op dit moment (4 november 19:20 uur) nog niet achterhaald.Groetjes Gerard