CFL rijdt nu nog steeds om de twee uur een dienst Gouvy - Luik. Maar gelet op het zeer minimale aantal passagiers heeft CFL er eigenlijk geen zin meer in. Maar het wachten is dat alles op elkaar is afgestemd en dan zouden de Desiro's deze dienst moeten gaan overnemen. Maar het personeel is heel bang dat deze lijn in zijn geheel opgeheven zal worden. Het aantal reizigers is minimaal om de kosten op te brengen. Alleen in de vroege ochtend en in de late namiddag is er veel aanbod van/naar Luik, maar wees eerlijk een treinstel te laten rijden die vrijwel leeg rijdt en amper 2 of 3 passagiers overdag in/uit stappen daar kan je geen Lijn 42 van onderhouden. Het zou mij ook niet verbazen als deze lijn helemaal dicht gaat. Ook het personeel denkt hierover. Dan de grote investering in een spoor wat ook zinloos is. Men heeft een zijspoor aangelegd naar een hout verwerkings bedrijf. Maar dat bedrijf heeft nog geen splinter hout via het spoor afgevoerd. Het is dus een foute investering geweest wat heel veel geld heeft gekost. Het gaat een dode boel worden volgens mij maar laat ik het a u b fout hebben Dit gelet op het personeel wat hier werkt al zijn het er teveel. Wim