Beste Peter,Benieuwd of je succes hebt bij Philotrain. Ze hebben de hothopper geproduceerd in 1999. Volgens eigen opgave 25 stuks kant en klaar a 495 gulden per stuk en 15 stuks bouwset voor 245 gulden. Van die laatste heb ik er dus een gebouwd. Misschien hebben ze nog onderdelen liggen, maar de kans van niet lijkt me groot.Daarom onderstaand nog wat details:Het bovenaanzicht. Je ziet dat de doorgang voor de beide torpedoventilatoren met een dopje zijn afgedicht. Links zie je een hoogspanningsleiding eerst nog door een U profiel op het dak en daarna in een buis. Rechts zie je 3 apparaten in een apart bordes aan de dakrand.Hier zie je het bordes met de 3 apparaten. Rechts een vonkhoorn, links volgens mij een hoogspanningsbeveiliging en in het midden een isolator met verschillende verbindingen. Het zou een schakelaar kunnen zijn.Nog een ander zijaanzicht, waarin je het frame waarop de pantograaf is gemonteerd en waarlangs de leidingen lopen redelijk kunt zien.Nog een niet zo scherpe opname van het bordes. Je ziet dat het bordes op 2 u profielen rust en dat er 2 leidingen aan de hoogspanningsbeveiliging (?) zitten. Hiervandaan gaat er een verbinding naar de pantograaf en naar de 2 bufferbalken voor de koppeling met te verwarmen rijtuigen.Veel succes met bouwen,Ivo