Hoe kun je dan via roco zelf bestellen,ik kom niet verder omdat je een duit,zwitsers of oostenrijks adres moet invullen.
HoiMoeilijk gedoe allemaal.Gewoon een mailtje met de onderdeelnummers naar office@apc-adams.de.Binnen en week liggen de onderdelen samen met een rekening in je brievenbus. Verzendkosten zitten meestal nog onder de 5 euro.Bart
Ben benieuwd. Heb twee onderdelen in bestelling staan van een BR10 (die binnen een half jaar voor de tweede keer retour is), er waren lichte beschadigingen en wil hem als de leds gerepareerd zijn graag weer in 'mint condition' hebben...De onderdelen zijn besteld bij het inleveren van de loc bij de modelspoorwinkel in Badhoevedorp. Dat was begin augustus...
via internet kom ik dan bij een of ander marketingsbureau je bedoelt zeker apc-modellbau?
Roco geeft een website voor info op hier in Nederland .Ik heb alle part nrs al gevonden.Werkt dat een beetje ?
Huh?Het is gewoon een mailadres, hoe jij dus bij een site uitkomt?Hier is de website, kun je ook gelijk de prijzen van de onderdelen opzoeken. www.apc-miniaturmodell.de Bart