Ik heb wat vragen:Je programmeerspoor heb je links vooraan geplaatst. De bedienplek zit ook vooraan of kun je er om heen lopen? Die wissels in het midden in de fiddleyard (neem ik aan dat dat het is) waarvoor zijn die? En ik bedoel hier niet: om van spoor te wisselen, maar meer in de trant van welke soort treinen je zou willen stallen.Als je digitaal gaat rijden zijn ze dan nodig?Oh ja, zou je kunnen zeggen welke schaal dit is? Je ziet dat in dit plan de focus is op het station. Het is simpel, maar daarom mooi. Zeker als je veel aandacht besteedt aan de detaillering van de gebouwen en landschap.(blijf links rijden)Jeroen
Het dokspoor ligt ook operationeel gezien een beetje onhandig voor linksrijdend verkeer: Als inkomende trein wil je namelijk zo snel mogelijk uit de weg zijn van tegenliggende treinen. Bij vertrek kan je makkelijker wachten voordat je kunt overlopen dan bij aankomst. Zoals het plan nu is kom je van links aan en moet je stoppen bij het hoofdperron, daarna moet je achteruit over het andere hoofdspoor, waarna je vooruit het dokspoor in rijdt. Het beste is om het dokspoor aan de andere kant van de hoofdsporen te plaatsen, of je moet het overloopwissel aan de linkerkant omkeren of je maakt er een kruiswissel (scissors crossing) van