Het lijkt me het enige bruikbare en meest logische antwoord dat Gert geeft. Hoe had je gedacht dat iemand hier de prijzen weet van een indivuele boodschappenlijst bij een bepaalde winkel? Morgen bellen dus.Het is heel jammer overigens dat winkels in het algemeen hun E-mail klanten niet serieus nemen. Als ik een mailtje stuur naar een winkel en ik krijg daar geen antwoord op, koop ik ergens anders. Ik moet toch alles via de post krijgen, dus voor mij is het belangrijk dat de correspondentie via de mail goed gaat. Zou een winkel binnen 24 uur een mailtje terug sturen, wat makkelijk moet kunnen (ik heb ook een winkel gehad, bij ons werkte dat wel zo), ga ik niet verder zoeken. Prijzen zijn over het algemeen toch gelijk.
En waarom dan niet even bellen? Zo van: "Ik heb u net een mailtje gestuurd om het u gemakkelijk te maken, dan hoeft u alle catalogusnummers van de artikelen die ik zou willen bestellen niet allemaal te noteren. Ziet u kans om later vandaag op mijn mailtje te reageren? Dat zou heel fijn zijn!"Toegegeven: het zou niet nodig moeten zijn dat je er achteraan belt, maar het helpt ongetwifeld wel.mvg,Gert