En de Nederlandse modelspoor winkeliers heb ik ook nog niet in Bentley's zien rondrijden.
@Bob,Dat is toch niet ons probleem. Ik koop wat ik mooi vind, als de prijs me niet aanstaat laat ik het staan maar een FLM N nw Br 185 € <115 laat ik niet liggen wel als ie meer kost want ze zijn gewoon met een beetje zoeken en geduld te vinden.En daarom lig ik echt niet wakker van al die prijs indicaties die fabrikanten naar buiten brengen. Kijk bv maar eens naar de flatscreens nu en een jaar geleden scheelt bijna de helft met nieuwere technieken Grtz Rob
Het valt me op dat Roco alle prijzen van de website heeft gehaald. Zou dat verband houden met (toekomstige) prijsverschillen tussen landen ? Winkeliers in Nederland mogen al enige tijd uitsluitend adviesprijzen op hun website tonen
Het valt me op dat Roco alle prijzen van de website heeft gehaald. Zou dat verband houden met (toekomstige) prijsverschillen tussen landen ? Winkeliers in Nederland mogen al enige tijd uitsluitend adviesprijzen op hun website tonen en de adviesprijzen zijn niet meer zichtbaar bij Roco. Sander
Je moet er geen Crashtesten mee uitvoeren Zijn ze echt niet voor bedoeld .Heb meer dan 20 Re460/465 loks die ik al meermaals in en uit elkaar gehaald heb en nog nooit enig probleem met de kappen ondervonden muv van het hele dunne schortplaatje juist onder de koppeling houder dat inderdaad breuk gevoelig is als je niet oplet. Maar om nu hierom te beweren dat de kappen blijven kapotgaan vind ik wel beetje erg eroverPeter
alleen nog HAG en Märklin wat zwitsers matrieel betreft.